<3 "Wie schön du bist" (German: How Beautiful You Are) is a song by German recording artist Sarah Connor. It was written and produced by Connor along with Peter Plate, Ulf Leo Sommer, and Daniel Faust for her ninth studio album Muttersprache (2015). Translation of 'Wie schön du bist' by Sarah Connor (Sarah Marianne Corina Lewe) from German to English Helena, das ist der Hammer!! 18 Jun 2019 - "Wie schön du bist"/Sarah Connor-Covered by Helena Zumsande - The young woman had this big dream of becoming a singer one day and died - age 21 - in August 2015. Als Helena Zumsande ankündigte, als nächstes das Lied Wie schön du bist von Sarah Connor zu covern, wurde sie von der Sängerin persönlich nach Berlin in ihr Tonstudio eingeladen. Her magnificent voice will remain with us! Mein Herzensweg, meine Gabe - Energetisierte Essenzen, Horoskop- und Cardreadings, und alles was mein Herz berührt With Sarah Connor, Helena Siegmund-Schultze. Danke dir!!! Gänsehaut pur! Die Familie gründete die Facebook-Seite Ein Song für Helena und stellte die Aufnahme dort und bei YouTube ein, der Song wurde tausendfach geklickt. Sooo wunderschön!! Voici une vue d'ensemble de toutes les longueurs et grandeurs des … ♥ ♥ ♥ Directed by Gregor Erler. Und Danke Sarah, dass du es möglich gemacht hast! R.I.P., Helena!!! Helena Siegmund-Schultzeschauspielervideos.de présente un ou plusieurs showreels sur Internet. She covered the song in early summer in Sarah Connor's studio in Berlin, only a couple of weeks before she passed away. Download Sarah Connor - Wie schön Du bist (Lyric Video) download Mp4 1080p and Sarah Connor - Wie schön Du bist (Lyric Video) free download mp3 320kbps, Die neue Single Vincent hier streamen und downloaden Das Album Herz Kraft Werke hier vorbestellen Best Of Sarah Connor Seht hier das Lyric-Video zu “Wie Schön Du Bist” aus dem Album Muttersprache.